Let's do this monday
2013-12-16 KL. 14:14:57 · KATEGORI: Every day

Hej på er och ursäkta min frånvaro, har bara varit lite för mycket på sistonde så jag behövde skippa bloggen några dagar bara. Annars, helgen har varit riktigt bra - träffade Becca och Ebba i fredags för en massa snack. Favs ♥
I lördags jobbade jag några timmar, åkte sen till Emelie med resten av tjejerna (-Josse som mådde dåligt) för en go tjejkväll med supergod mat och ännu godare efterrätt. Efter en skräckfilm, en annan super knäpp film och en psycko film däckade vi alla tillslut.
Kom hem vid halv tolv igår och då satte jag direkt igång med plugget, blev klar med en inlämning, åkte och tränade som var riktigt skönt innan jag sen fortsatte med pluggandet under kvällen. 
 
Har såklart gått och blivit förkyld bara för att jag tränade igår gissar jag på.. Blev en kort skoldag men nu ska jag plugga som alltid och få klart mina sista två inlämningar sen väntas bara två prov innan jag tar lov, äntligen!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?