It's okey to walk out of someone's life if you don't feel like you belong in it anymore
2013-12-04 KL. 12:55:04 · KATEGORI: Every day

Goddag på er, igår var det en kort skoldag med matte och nk. Stressade ihjäl mig för att hinna med bussen till gymmet där jag körde ett grit strenght pass. Hade helt och hållet glömt bort hur jobbiga dom passen är eftersom jag inte kört det på minst 4 veckor. 
Död som jag var när jag kom gjorde jag inte så värst mycket mer än att kolla på lite tv och sen PH innan jag somnade, någerlunda i tid ialla fall!
 
Ännu kortare skoldag idag, hade bara resursmatte på 1h sen tog jag bussen hem igen för att sova vidare. Nu har jag fått i mig lite lunch och ska plugga som fasen tills jag ska åka till jobb, så vi hörs senare ikväll!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?