God jul!
2013-12-24 KL. 23:28:00 · KATEGORI: Every day

 
Har verkligen inte haft tid till att blogga idag, men tror inte någon väljer att sitta vid datorn på julafton. Vaknade upp tidigt imorse av att min lillasyster kom med min julstrumpa och var överlycklig för att tomten varit här. Så sött haha! Hon var verkligen jätte glad imorse! Lyckades somna om till halv elva, käkade frukost, duschade och gjorde mig iordning. Hann även städa rummet idag, lite impad över mig själv att det gick så fort haha. 
Kollade sen på Kalle med familjen och lite efter det kom släkten så då öppnade vi julklapparna och sen blev det en massa mat. Är så glad över alla mina fina pressenter som jag fått idag och haft en riktigt härlig jul. Lite tråkigt dock att det inte var en vit jul i år.. 
Sen när alla gått blev det bara mys med familjen och nu ska jag känna mig lite fet och kolla på VSFS, tagga bantning och hårdträning från och med januari! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?