Fullt upp
2013-12-11 KL. 10:26:57 · KATEGORI: Every day

 
Herregud vad tiden går fort, vilket innebär att jag måste stressa och kli klar med allt plugg innan nästa vecka, plus att jag har två matteprov ons + tors. Igår hade vi bara en lektion, där vi bara pratade med rektorn sen fick vi sluta igen. Åkte hem och sov en stund, lagade lite mat och sen åkte jag, mamma, elin och lilsis till ikea ett tag. 
Satt med historian ett bra tag, fick en massa hjälp av min pappa så det gick bättre än vanligt, vid tio avslutade jag pluggandet för ett avsnitt PH innan jag skulle sova.
 
Somnade dock jätte sent, hade lite för mycket att tänka på vilket resulterade till att jag vaknade lite för sent imorse. Började 8 med matte och nu har jag redovisat mina bilder på foto, hoppas på att vi slutar tidigt idag så jag hinner hem och sova ett tag innan jobb ikväll.. 
Och som vanligt, försöka hinna med en del plugg som vanligt..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?