En sån bra helg helt enkelt
2013-12-01 KL. 22:45:35 · KATEGORI: Every day

 
Hola amigos, seg update som vanligt men denna helgen har inte ens varit vid datorn nåt. I fredags åkte jag till Emporia med Josse. Kollade lite i affärerna, käkade på jensens och till efterrätt blev det yoggiboost. Vi hitade dock inget alls, men roligt hade vi ändå haha. 
Blev en hemmakväll framför tvn när jag sen kom hem eftersom jag skulle jobba igår så jag kände att jag behövde lägga mig i tid. Hade en riktigt lugn dag på jobb vilket innebar en massa snack med resten av folket på jobb. 
 
Blev hämtad av Rebecca vid fem tiden för vi skulle hem till Linnea för en mysig tjejkväll. Det blev god mat (fondue som jag fick testa på för första gången). Sen hoppade jag, Emelie, Josse och Linnea in i jacuzzin där vi satt och hade deep talk i evigheter, sen blev det filmmys med godis och snacks + nostalgi filmen HSM. En skräckfilm hann vi även med och vid halv tre gick vi och la oss. 
Finaste girlsen ♥
Vid tio blev det frulle, sen stack de flesta så jag hjälpte Linnea att städa lite innan mamma kom och hämta mig och sen dess har jag inte gjort så värst mycket. Lagat mat, kollat på awkward, sovit och bara latat mig.
 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?