Det enda jag ville var att du skulle visa att du bryr dig
2013-12-31 KL. 13:48:00 · KATEGORI: Every day

Igår var en lugn dag, var på väla med mamma och Elin för lite fika som blev mat istället. Gick sen runt i affärerna, slutade med att jag köpte en ny sportbh och ett par nylontights till ikväll. Åkte in om maxi för årets sista godis, sen blev det filmkväll med sis.
 
Idag då, 31 december 2013 - sista dagen på året och jag är så sjukt taggad på ikväll. Bortsätt från att klänningen jag skulle haft inte passar nu efter jag varit tvungen att sy in den lite, så outfiten är fortfarande oklar.. Annars är mina planer för ikväll totalspikade, blir go middag hos Alice innan vi ska till hennes kille och föra, sen vidare mot lokalfest och tillsist ska jag till Rydebäck för att vara med mina goa girls, kan det bli bättre än så?! 
 

Vill även tacka alla goa människor runtomkring mig som gjort detta året riktigt grymt, har haft lite ups & downs men i stortsätt har året varit riktigt grymt roligt! Är redo att kicka igång ett ännu bättre år som bjuder på så sjukt mycket! 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?