Confessions
2013-12-20 KL. 20:17:00 · KATEGORI: Bekännelser

Jag vill hellre ha naturligt rakt hår än lockigt/krylligt för mitt hår blir typ 3cm kortare när det är lockigt. Sen så har oftast dom med rakt hår alltid lent och glansigt hår.. 

Jag önskar verkligen att jag kunde vinna en jävla massa pengar på lotto eller nåt just nu, skulle sitta fint!

På någon vis blir jag alltid stressad och sen till bussen när jag ska åka till jobb, oavsätt om jag är hemma 3h innan jag ska gå haha. 

Jag vill egentligen vara blond men hatar att man får utväxt så lätt så just därför är jag hellre mörkhårig just nu. 

Jag saknar sommaren så sjukt mycket, all värme, min självdiciplin och träning..
Ja allt med sommaren är så jäkla bra!

När jag är hemma själv dansar jag alltid hela tiden och är allmänt knäpp, mina husdjur måste tro jag är mentalt störd haha!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?