And maybe I did expect too much
2013-12-22 KL. 22:55:28 · KATEGORI: Every day

Selfie // Annanasmys med min fruga 
Hola amigos, i fredags åkte jag som sagt till Alice där det blev en hel del snack, annanas käk och även popcorn kräng. Påväg mot bussen mötte jag Becca, så vi drog hem till henne i 45min innan jag sen tog bussen hem. 
Igår slappade jag mest bara, skulle på barnkalas men slapp undan i sista minut, så jag städade huset lite på mammas order.Vid halv åtta var jag i stan hos Becca där vi inte gjorde ett piss fram tills vi spontant blev bjudna på 18-års fest. Mötte upp Louise innan vi tre tog bussen till Laröd, kul hade vi fram tills det spårade en hel del. Sånt som alltid måste hända typ. 
 
Efter lite för lite sömn och en god frukost väntade jag och Becca in Ebba för att leta julklappar i stan och en fika. Eftersom Ebba inte ville till väla åkte bara jag och Becca dit för att fixa våra sista julklappar. När vi äntligen var klara och tappat all livsglädje kom vi tillslut hem och däckade ett litet tag innan jag stack hem. Nu ska jag sätta igång en film för att ta död på alla tankar i huvet och bara mysa, vi hörs! ♥ 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?