2a advent
2013-12-08 KL. 12:14:41 · KATEGORI: Every day

Bilder sen förra julen
 
Jag måste verkligen bli bättre att blogga på helgerna känner jag!
Hur som helst, i fredags gjorde jag inte så värst mycket under dagen förutom att kolla på film och sen bara slappa ännu mer. Tillslut åkte jag in till stan och sen vidare till Josse där vi satt och snackade en massa och kollade på idol.
Igår hann jag med en hel del, kvalitetstid med lilsis, handla med mamma samt en sväng in om solariet innan jag var tvungen att duscha och ta bussen till Josse där vi gjorde oss iordning innan lagfesten hos David. Kvällen spårade redan vid halv elva då två killar redan var/nästan däckade. När alla skulle dra ut vid tolv åkte jag hem 30min senare, tidig kväll men det var välbehövligt så trött som jag var.
 
Idag blir det en hel del söndagsångest, har en massa plugg att fixa (lovat mig själv att 2 uppgifter ska skickas in idag!) Annars blir det också lite 2a adventsmys med familjen, vi hörs!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?