05.12.13
2013-12-05 KL. 23:07:00 · KATEGORI: Every day

 
Rätt seg skoldag, kommer till skolan och får reda på att vår svenska lärare är sjuk - ingen lektion, så vi gick bort till EH och köpte lite gott att dricka och en go pepparkaksmuffin. Sen hade vi idrott, görde biceps/rygg med Rebecca, lunch där vi fick reda på att vår historialärare ställde in sin lektion pga stormen + att han också ville komma hem tidigt (wtf liksom? Men vi klagar inte!) Naturlektionen ställdes också in så då återstod bara klf i 30min innan vi fick åka hem redan vid halv två. 
Traskade hem i stormen och regnrusk och ville bara värma mig under filten, men nej - eftersom jag glömde en lånebok idag fick jag åka in till stan igen och lämna den i stormvädret, faasen vad kallt det var! 
 
Annars har jag bara värmt upp mig här hemma, handlat med pappsen och nu ska jag försöka sova. Vilket jag troligtvis inte kommer kunna med detta ovädret, hela huset skakar..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?