Tiptop
2013-08-15 KL. 15:42:38 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla, låg mest och drog mig i sängen igår fram tills jag skulle iväg. Hade en trevlig kväll med mina härliga girls, blev en massa snack och ingen film alls. Men kul hade vi, tjejkvällar behövs oftare ♥ Somnade rätt sent men det gjorde dock inte så mycket för vi vaknade inte förrän lite över elva och vid kvart i två var jag hemma igen. 
Är fortfarande rätt trött så ligger bara i sängen och kollar film. Känns som om jag börjar bli sjuk också, ont i halsen så skippar gymmet denna veckan så jag slipper en förkylning. Men nu ska jag återgå till filmen, vi hörs!
 
Total översvämning igår på cykelvägen påväg till bussen, där var till och med utsatt såna
varningsbommar att man inte skulle gå där, men har man gummistövlar så varför inte? 
Haha skämt o sido, hade bråttom till bussen och det är den enda vägen
jag kan ta till bussen, hade inget annat val.
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?