Slutresultat från detoxen
2013-08-11 KL. 13:12:36 · KATEGORI: Hälsa & träning

Jag fick faktiskt avbryta min detox på torsdagen, alltså på dag 4. Måndagen (dag 1) var inte alls så jobbig, det gick faktiskt bra med allt och likså på tisdagen. Onsdagen var dock riktigt jobbig måste jag säga. Jag var hungrig hela tiden och det var bara jobbigt att göra juicerna. Men jag klarade mig genom dag 3 ialla fall!
 
Sen på torsdagen när jag vaknade mådde jag rätt illa, skakade i hela kroppen och kände mig aningen svimfärdig just för att kroppen skrek efter mat och ordentlig näring. Det var då jag beslöt mig för att avbryta, så jag klarade detoxen i 3 dagar dvs. Åt vitt bröd och youghurt med socker på för att få upp blodsockret i kroppen och någon timme senare mådde jag bra igen. 
Nu till det viktiga: jag rekomenderar faktiskt ingen att börja på en juice-detox som jag gjorde. Det gav inga resultat och jag kände ingen skillnad i kroppen förutom att jag började må dåligt. Jag äter hellre nyttigt och tränar bra. Motion och ordentlig mat är allt som behövs för att lyckas förändra sin kropp! Och ja, jag är inget proffs på träning/kost men detta är min erfarenhet av detta. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?