Rainy day
2013-08-14 KL. 14:29:50 · KATEGORI: Every day

Vaknade vid åtta tiden utav att det åskade riktigt mycket, regnet bara öste ner och blixtar var det gott om. I och med jag har rum på övervåningen hörs regnet mer när det slår på taket.. Somnade tillslut om igen och vaknade upp halv ett (?!) och käkade frukost, nu sitter jag på rummet och vovven ligger nedanför sängen och sover. Ska mest bara chilla idag, men prio ett är att måla den lilla väggen en sista gång idag, sen är det helt klart. Äntligen! Rummet ska bara städas och möblerna ska på sin plats igen. Hade tänkt fota slutresultatet av rummet när jag har städat klart osv också. 
 
Ikväll ska jag till Josse med resten av tjejerna och ha myskväll så vi hörs nog inte förrän imorgon!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?