Otherside
2013-08-10 KL. 00:16:10 · KATEGORI: Every day

Hola amigos, som vanligt uppdaterar jag sämre än sämst men jag hinner inte alls blogga så det blir när jag hinner helt enkelt. Igår åkte jag in till stan och träffade Becca, sen var vi med Oscar och Henrik ett tag och bara chillade tills jag och Becca somnade i hennes säng. Eller ja, jag gjorde och hon kollade på tv haha! Åkte hem rätt tidigt imorse för att fixa med rummet och börja måla om vilket jag gjort nästan hela dagen bortsett från matpauserna. Ska bara måla sista lagret på den halvan av rummet jag började med idag sen kan jag flytta möblerna dit dom ska stå på den sidan och ta den sista delen av rummet. Sen är det äntligen klart! Borde nog vara klar på söndag hoppas jag.
 
Åkte ner till Rydebäck där mina girls från klassen redan var och lyssnade på nostalgi musik, massa snack och godis, mys ♥ Nu är jag hemkommen och ska sätta igång en film för att sen sova, lång dag imorgon och jag hinner förmodligen inte blogga nåt då så vi hörs när jag hinner!
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?