Movie time
2013-08-24 KL. 13:01:29 · KATEGORI: Every day

Godeftermiddag allihopa, somnade rätt tidigt igår men vaknade några gånger under natten pga min hosta. Annars sov jag faktiskt rätt skönt och vaknade halv tio, åt frukost och passade min lillasyster ett tag. Har också duschat vilket alltid är lika skönt när man är sjuk haha.
Nu sitter jag bara och kollar på film, eller jag ska snart sätta igång filmen igen så fort jag får ut en stor äcklig fluga från mitt rum = mission impossible men jag ska lyckas haha! Får helt enkelt se vad som händer under dagen beroende på om jag mår bättre senare, så ja det återstår bara att se. 
 
Kan berätta nu att jag lyckades döda flugan, den lättnaden!
 
Lite fika snacks till filmen måste man ju ha!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?