Måndag 12 augusti
2013-08-12 KL. 20:38:33 · KATEGORI: Every day

Hola bloggen! Har mest bara chillat hela dagen idag, vaknade vid tio och försökte somna om men det gick inte, så jag drog mig upp ändå men låg mest bara i soffan och kollade på film. Skulle åka och träna ett zumba pass men det blev inställt men tänkte köra lite styrketräning då istället - tror ni inte himmeln bara öppnar sig och regnet öser ner? Då bestämde jag mig att måla en vägg på rummet, så nu är halva klart och resten gör jag imorgon i hopp om att jag hinner klart allt då. Får gå upp tidigt antar jag.. 
Ska även hinna med en fika med min saknade Emelie imorgon så ja, jag har rätt fullt upp imorgon. Men ja, har inte mycket mer att skriva så vi hörs imorgon! ♥
 
I det dystra regnvädret slänger jag upp en "varm-sommardags bild" 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?