Ingen sömn här inte
2013-08-13 KL. 04:20:52 · KATEGORI: Every day

God tidig morgon eller sen natt, ni får själva välja haha! Tyvärr har det blivit en dålig vana att ha svårt för att somna nu för tiden, hur fasen ska det gå till nästa vecka när skolan börjar?! Kommer vara as trött i skolan och super pigg på nätterna. Emma, du måste vända tillbaka dygnet igen! 
 
 
Anyway, har funderat på ifall jag redan nu ska börja måla första lagret på andra halvan av rummet eftersom jag ändå inte kan sova, men det känns lite segt ändå.. Ska bli klar med rummet senast ikväll har jag bestämt så det som står på dagens (tisdag) schema är en morgon pw om vädret tillåter det, frulle och sen måla måla måla rummet. Matpauser, göra mig iordning för att träffa Emelie, åka hem och måla sista lagret som jag antagligen inte kommer hinna innan jag ska till stan. 
Hur som helst, mycket onödigt inlägg men vad ska man göra, ni måste inte läsa det hehe. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?