Fetaste ångesten
2013-08-19 KL. 23:32:50 · KATEGORI: Every day

Ligger inne med världens ångest över att skolan börjar imorgon, och inte nog med det så har jag bara nya lärare?! Inte en enda från ettan har jag nu och plus i kanten har dom slarvat sig så det står på mitt schema att jag inte ska läsa matte kurs utan en annan.. Suck! Får fixa det imorgon med lärarna, annars blir jag måttligt irriterad måste jag säga. 
Fast att jag vill komma in i rutiner igen känns det aningen segt att lära känna nya lärare once again, har vi inte haft tillräckligt med lärarbyten innan lixom? Aja, hur som helst.. Åkte till väla med Becca idag och köpte två fina plagg, visar er dom imorgon! 
 
Åkte direkt till gymmet efter väla och herregud vad härligt det var att få träna igen! Blev lite styrka först, rygg/mage sen zumba och efter det var jag aningen slutkörd, that lovely feeling ♥ Ska sätta igång en film nu och mysa ner mig i sängen, vi hörs. 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?