Everything's gonna be alright
2013-08-22 KL. 22:02:19 · KATEGORI: Every day

Efter en fett onödig skoldag igår stack jag hem lite snabbt och drog vidare till gymmet för ett jävligt jobbigt spinningpass och sedan ett benpass. Fy vad det kändes i benen sen jag cyklade i tisdags på passet haha. Men jag härdade ut och köttade ännu mer på benpasset. Såklart hade jag svårt för att somna på kvällen och det resulterade att jag vaknade lite segt imorse och hade gärna somnat om istället. 
 
Skulle dock inte tränat så hårt igår då jag har blivit ännu mer sjuk nu, great likson! Ännu en onödig skoldag idag, hade typ en poängtävling i massa grupper, vet inte resultatet men det får vi reda på imorgon så ja.. Slutade inte förrän fyra och jag hade först tänkt att åka och träna direkt efter skolan men eftersom jag blivit mer sjuk så känner jag att jag hellre ska bli frisk än mer sjuk. 
Åkte hem och somnade en stund på soffan, sen dess har jag inte alls gjort mycket haha. Förvånade? Ska strax försöka att sova så jag inte är så satans trött i skolan, men vi får väl se hur det går hehe.. "Internet please let me sleep. I like sleep." Aja, vi hörs imorgon! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?