En sån bra dag helt enkelt
2013-08-27 KL. 20:47:24 · KATEGORI: Every day

Hej på er, fastän att jag vaknade exakt tio minuter innan jag skulle gå till bussen hann jag som tur är med den ändå. Lite stressigt men jag lyckades! Hade matte i 2h och det gick rätt bra faktiskt, för att vara jag och matte är detta super haha. Sen hade vi bara en liten kort genomgång i naturkunskap innan vi sen fick sluta och då gick jag hem till Becca.
Vi traskade vidare till gröningen och satt uppe på muren ett tag innan vi åkte till väla för jag skulle klippa mig vilket var väl behövligt. Nästan ett år sen sist! Sen gick vi bara ett litet tag på väla innan vi tog bussen till Becca igen där jag sen hämtade mina saker och åkte vidare hem. Ska snart fortsätta kolla på filmen jag startade igår, men ska nog platta håret lite först, det är aningen för krylligt haha! 
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?