Detox - 5 dagar
2013-08-05 KL. 12:37:00 · KATEGORI: Hälsa & träning

Denna vecka (måndag-fredag) ska jag gå på en såkallad detox. Det innebär att man bara dricker juicer som innehåller grönsaker och frukt för att avgifta kroppen. Men man ska även dricka mycket vatten, det är jätte viktigt! Så jag har ett schema över vad jag ska dricka till frukost, lunch osv. Är jag ute i stan får jag göra juice hemma och ta med mig helt enkelt, eller så får jag köpa nån juice på espresso house som jag vet har. 
Får se hur det kommer bli med träningen, imorse var jag way to hungry för att gå en pw innan "frukosten" men annars ska jag gå en pw på 30-45 min när jag vaknar. Gymmet är väl lite si sådär, får se vad jag orkar med men det bästa är att gå på pass och inte styrketräna då musklerna inte får i sig protein. 
 
Har fått i mig min frukost juice nu och jag kan säga att den var inte supergod haha. Sköljde ner den med lite proviva så det får jag nog göra de andra dagarna med. Ska snart ta en mellanmåls-juice som är riktigt god, så den längtar jag efter! På fredag gör jag en utvärdering utav mina fem dagars detox och berättar mer då om hur det har gått!
 
 
 

Saga

Jättefin blogg! :)

DATUM: 2013-08-06 | TID: 07:19:23
BLOGG/HEMSIDA: http://saganilssons.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?