Confessions
2013-08-15 KL. 21:37:12 · KATEGORI: Bekännelser

Det värsta jag vet är folk som svarar segt på sms/chatt osv. Speciellt om man ser att dom läst meddelandet, hatar det!
Jag älskar att bara sitta vid datorn och lyssna på musik, kolla massa bloggar och knappt göra nåt mer än att slöa framför datorn.
Jag tycker det ska bli rätt skönt att börja skolan, komma in i bra rutiner igen och inte bara sova bort halva dagarna. Men klart jag föredrar sommarlov än skolan!
Min musiksmak är nog den mest varierande någonsin! Lyssnar på så blandad musik så det finns inte haha.
Jag önskar att jag inte hade fobi för insekter, det är faktiskt riktigt jobbigt för jag är så extremt "rädd" för dom haha. 
Jag har inte tränat på mer än 2 veckor nu och börjar känna lite abstinens till gymmet, kör igång igen nästa vecka!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?