Am I wrong?
2013-08-06 KL. 22:58:49 · KATEGORI: Every day

Godkväll på er, flitig dag idag måste jag säga! Började morgonen med en pw på 3,8km i det fina vädret, rätt skönt för det blåste också lite. En runda i stan med Matilda vilket resulterade i presentshopping till pappsen som fyller år imorgon och ett torrschampo till mig själv. 
Och nu på kvällen tog jag och mamma en lång pw på 6,8km vilket gör att jag har pw:at lite mer än 1mil idag, gott! Har fått i mig min sista måltid för kvällen och magen kurrar fortfarande, fml moment på riktigt asså. Aja bara tre dagar kvar, woho! Ska snart försöka hitta någon bra film att kolla på och hoppas att jag somnar lite tidigare inatt. 
 
Prova handla en hel påste med bara frukt och grönsaker, de ni!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?