5
2013-08-24 KL. 23:57:00 · KATEGORI: Bekännelser

Jag har totalt förälskat mig i låten stay med Rihanna, bästa just nu ♥ Rösten, innehållet och hela låten är bara så grymt bra gjort, spelas hela tiden i lurarna.
Jag tycker om svartvita bilder, redigerar oftast med svartvit bara för det blir finast så. 
Jag ska verkligen förbättra mig på att ta bilder med systemkameran istället för bara tråkiga mobilbilder. En blogg blir tio gånger bättre med ordentliga bilder!
Oftast på helgerna bestämmer jag mig för att städa mitt rum, 99,5% av alla de gångerna gör jag allt utom att städa. 
När jag inte tränar har jag svårare att hålla mig till en bra och strikt kost, jag behöver både träningen och kosten på samma dag haha. Det låter knäppt men det känns bättre när man tränar också. 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?