17:26
2013-08-16 KL. 17:25:14 · KATEGORI: Every day

Goddagens, hoppas allt är bra med er alla! Fredag idag, vaknade vid elva och åkte in till stan vid tolv och fixade ett ärende. Sen träffade jag Ebba lite snabbt för att få min lön sen i lördags. Tog bussen hem som blev lite stressigt haha, men hann precis med min egna buss och var hemma igen innan tre. 
 
Har annars mest bara chillat framför tvn, målade nyss klart sista väggen och bam! I'M DONE! Haha, helt överlycklig måste jag säga, det har faktiskt varit lite jobbigt att måla varje vägg med tre lager färg.. Ska snart ner och duscha, sen får jag bara ställa tillbaka möblerna där dom ska vara om färgen hinner torka så snabbt. Äntligen är det klart!! Ska nog också på fest ikväll i Gantofta (?!) haha, aja - vi hörs! ♥
 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?