Wanted from Bubbleroom
2013-04-16 KL. 10:41:00 · KATEGORI: Every day

Dessa två topparna skulle gärna få flytta in i min garderob snarast. Så häftiga men ändå lite stilrena, båda kommer från bubbleroom och ni hittar dom här och här. Tänk er till sommaren med ett par vita eller jeans färgade shorts och bruna ben, snyggt! Eller varför inte ett par snygga jeans, vita/svarta/jeansfärgade/baggy/bootcut och vita låga converse. Kan redan se det framför mig, mumma! 
Har dock aldrig beställt från bubbleroom så det är väl dags att göra det snart? Får börja spara en massa pengar, ni anar inte hur mycket kläder och skor jag vill köpa just nu och jag vill inte ligga på minus med min ekonomi hehe. 
 
 

Mikaela

Åh grymt coola linnen!

DATUM: 2013-04-19 | TID: 16:47:10
BLOGG/HEMSIDA: http://jkmk.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?