Bad day, not a bad life. Nya tag imorgon.
2013-04-11 KL. 22:58:00 · KATEGORI: Every day

För mycket saker och för lite tid, känner mig så jäkla stressad just nu. Ettan var värre än jag trodde. PANG sa det och nu väntas en jädrans massa nationella prov och dagarna bara springer iväg. Snart är det sommarlov och bara tanken på allt som ska ha blivit gjort skol-mässigt innan dess gör så att jag kokar över. 
Det ska bli så skönt att slippa NP i tvåan, få välja inriktning och göra det jag tycker är roligt. Slippa idrotten är ju bara en av de bra sakerna med tvåan, världens tråkigaste ämne i ettan utan tvekan så som våra lektioner är. (Kom och hjälp mig att dö.) 
 
Plus på det hela känner jag just nu för att bara slå en massa människor/saker för att få ut lite ilska. Vissa människor är lite speciella och vissa är för speciella om jag kan uttrycka mig så. 
Ååh, känns som om jag kommer explodera.
 
Förlåt för dampet ovan, men måste få skriva av mig. Trots allt, det är ju min blogg men imorgon kör vi positivt igen!
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?