1 april 2013
2013-04-01 KL. 21:13:59 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla, hoppas allt är bra med er. Hade ingen lust att blogga igår så då fick det bli så. Hade iaf roligt med Becca i lördags. Snackade en massa och gjorde frukt-efterrätt med vit smält choklad. Nomnom! 
Igår var jag hos min mormor och morfar och åt middag på kvällen och var där ett tag, sen kollade jag på film restan av kvällen tills jag somnade.
 
Var på väla idag vid tolv med härliga tjejer, köpte dock inget. Sen har jag städat lite och handlat med mamma så nu sitter jag här med min frukt och lite god choklad och myser till det för mig själv. Skola imorgon vilket verkligen inte uppskattas men ja, bara 64 dagar kvar till sommarlov. Tagga. 
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?