Torsdag
2012-12-20 KL. 17:09:56 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla och ursäkta att jag inte uppdaterat men huvet har stått still, lite stressigt i skolan nu de sista dagarna men imorgon är allt slut, hurra för det! 
Hur som helst, en snabbis sen sist; i tisdags blev min grupp klar med musikvideon som faktiskt blev skit bra. Fick sluta tidigare vilket var härligt. Igår var det en chilldag i skolan, fick sluta redan efter lunch men skulle träffa Sally vid två så jag väntade på henne. Tog sen tåget med Sallan till Påarp och fick hjälp att fixa mitt hår. Plus en massa flams och trams. Kom hem runt nio tiden och somnade snabbt efter det. Sov som en stock.. 
 

Idag hade vi bara två lektioner, idrott som vi knappt gjorde nåt på och sen matteprov som gick förväntansfullt bra. Hoppas bara resultatet visar samma sak. Åkte inom min mormor och morfar en stund och kom hem lite över ett. 
Ska snart börja göra mig iordning igen för jag och mammsen åker till väla när hon kommer hem, så vi kan höras mer då. 
Puss ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?