tolv till tretton
2012-12-28 KL. 22:59:14 · KATEGORI: Every day

Det är sjukt vad tiden går fort, snart är 2012 slut och jag är så sjukt taggad på att 2013 ska börja. Känner redan på mig att tretton ska bli ett bra år. Jag kan inte påstå att tolvan har varit ett dåligt år men vissa saker som hänt kunde man ju fått slippa. Vänner har förlorats men fått nya på köpet. Återtagit kontakten med vänner och nu blivit bra vän med dom. 
Slutat nian - börjat gymnasie. Lämnat världens underbaraste klass och lärt känna en ny klass. Firat högtider med nära och kära. Regniga dystra dagar och underbara soldagar har spenderats. Uppträdanden på festivalen, midsommar firande, stunder på gröningen, födelsedagar. Ja listan kan göras lång. Bäst av allt på hela året är ju självklart Kreta. Bästa semestern på länge. 
Året har lämnat med sig en jäkla massa minnen, både härliga och underbara minnen men även mindre roliga minnen. Men jag ska ta och lära mig utav allt från 2012 och göra 2013 tio gånger bättre. Jag tror att om man börjar det nya året med sunt tänkande kommer verkligen tretton bli ett amazing år. 
 
 
 
Annars har året varit perfa, gått otroligt fort. Helt sjukt. Mina nyårslöften är bestämda och jag är faktiskt sjukt taggad på att kicka igång 2013! Men först av allt ska jag fira nyår med härliga människor och få ett bra avslut på detta året. 
 
2013, here we come!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?