Things doesn't always turn out the way you thought they would
2012-12-13 KL. 16:25:42 · KATEGORI: Every day

Hej på er allihopa! Det var ett tag sen sist, men jag satt i nästan tre timmar igår och letade etfer hemsidor med hjälp ang kodning till blogg.se och inte förrän nu är jag klar med allt. Är faktiskt nöjd nu, till 110%! 
 
Hur som helst, lucia osv idag ju! Var på dagis vid halv åtta imorse för att kolla på min lillasysters första lucia, fast hon skulle ju såklart sitta hos mamma istället. Söte. (Hon är två så jag förstår henne, massa människor...) Skolan flöt på bra idag, prov i engelska idag vilket gick jätte bra och efter det slutade jag då jag var klar med allt i samhälle/msk.
Så jag kom hem runt kvart i tre och sitter nu och myser i min onepiece och ska fixa lite plugg nu, vi hörs! ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?