Miss it
2012-12-13 KL. 20:13:14 · KATEGORI: Every day

Medina - Där palmerna bor

 
Lätt bästa semestern jag någonsin haft, nu i somras åkte jag och familjen ner till Kreta i två veckor.
Så lätt bäst, fy fan vad jag saknar det.
 
"Inte en dag har gått utan att jag tänkt på
Stränderna man bränts på, där stranden är min säng
Vi drar dit palmerna bor"

Emma

WOW! Vilket underbart vatten, vart i Kreta är detta? Ser fantastiskt ut! Kram

Svar: Det är på en strand som heter Elafonisi, så sjukt vacker strand! Tack, kram!
Emma Berg

DATUM: 2012-12-23 | TID: 20:19:57
Emma

Hej! :)

Jag har planer på att åka till Kreta till sommaren, har du några tips? Vilken stad ska man åka till? Hur är maten? Ska man hyra bil och utforska ön? Några fina stränder? Värmen? Tar tacksamt emot alla tips! Kramkram

DATUM: 2013-01-13 | TID: 12:03:03



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?