2012-12-26 KL. 23:03:00 · KATEGORI: Every day

Hej på er alla, hoppas er jul var mysig och bra, för det var min. Fick fantastiskt fina julklappar och hade rent ut sagt en rolig jul. Kanske fotar sakerna imorgon eller nåt, få se hur det blir med det. 
Annars då, spenderade juldagen (eller vad det nu heter) med att träffa Becca vilket faktiskt var skönt, var inte hemma igen förrän vid nio och då bara tog jag det lugnt och avslutade kvällen med att påbörja boken femtio nyanser av honom, som redan verkar bra faktiskt!
 
Somnade rätt snabbt och gick upp vid åtta för att vara på väla med Alice redan vid tio, men tack vare bussarna blev det inte riktigt så. Det slutade med att jag, Alice och Noa gick runder på väla med alla andra femtioelva människor och trängde oss. Allt för mellandagsrean you know ♥ Fick med mig ett par nya klackar som jag inviger på nyår, fotar dom imorgon så får ni se. 
Firade även lilsyrran som fyller två idag, gud vad tiden går fort. Lilla knasunge, älskar dig sis! Annars har jag mest spenderat min kväll framför datorn och kollat på gg och nu väntar jag på att säsong fyra ska bli klar så jag kan kolla på det igen. 
Mer än så behöver ni inte läsa, vi hörs!
 

Emma

Kan du inte lägga upp lite bilder på din syster? lite bilde från er jul och så, blir mer personligt. kraam

Svar: Har inte så många bilder från julen utan det är mest bilder på granen och sånt, men ska tänka på att fota mer bilder!
kram
Emma Berg

DATUM: 2012-12-29 | TID: 18:44:19



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?