Blow me one last kiss
2012-12-27 KL. 15:45:00 · KATEGORI: Every day

→ Dan – Pop Danthology 2012- Mashup of Top 50 Pop Songs 2012 ←
 
Goddagens readers, hoppas allt är bra med er. Fick skjuts in till stan och träffade Emma en stund och kollade runt i lite butiker. Köpte bara en primer faktiskt eftersom vi + Becca ska till emporia imorgon så kollar jag efter mer saker där istället. Var hemma igen vid två tiden och sen dess har jag bara suttit vid datan och lyssnat på allt från kapten röd, maskinen till en massa house. Fixat lite bilder också för den delen. 
 
Höres later, puss ♥
 
 
 
 

Linn - foto och vardag

Hittade din blogg via en kommentar hos NellieB. Tänker nog kika in här flera gånger, himla trevlig blogg! Hoppas allt är bra med dig iallafall!

Förresten, lust med ett bloglovin byte? :D

Svar: Gud vad jag blir glad av att höra sånt här! Tack så jätte mycket! Allt är jätte bra med mig, hoppas det är bra med dig med!
Ett bloglovin byte kan vi göra :D
Emma Berg

DATUM: 2012-12-27 | TID: 21:38:12
BLOGG/HEMSIDA: http://www.linnhalvardsson.blogg.se



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?