Be alright
2012-12-23 KL. 12:51:20 · KATEGORI: Every day

"Man gråter inte för att man är svag, utan för att man varit stark förlänge."

 
Hej på er alla, bloggen har fått vara åt sidan nu de senaste dagarna, det har verkligen behövts. I fredags var det avslutning och efter det stack jag till Emelie och överraskade henne, hjälpte henne att packa lite men snackade mest bara en massa. Och nu lämnar hon mig här i Sverige och drar till USA. Kan inte kalla det rättvist. Men jag var hemma vid fem kanske och chillade för det mesta. 
Igår dorg hela familjen till väla och jag fick inhandlat alla julklappar plus lite stuffs till mig själv. Köpte nya hörlurar och en bh. 
 
Lilljulafton idag, stormar lite ute och är superkallt ute så jag har gosat ner mig i sängen och ska kolla lite GG nu hade jag tänkt. Måste även hitta en nyårs outfit, men kanske först ska bestämma vad jag ska göra? Kan vara bra haha. 
Vi höres när vi höres, puss ♥
 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?